FAQ

Často kladené otázky

1. Jak objednat zboží ?
Zboží je možné objednat prostřednictvím našich internetových stránek www.morezdravi.cz. V případě zájmu o specifické výrobky nebo odběr ve věčším množství nás prosím kontaktujte prostředníctvím některého z kontaktních údajů.

 2. Jaká je cena a způsob doručení?
Zboží je doručováno především Českou poštou nebo kurýrem. Doručení Českou poštou trvá přibližně 2 dny, kurýrem je to následujúcí den po expedici zboží. Cena za doručení v ČR zdarma – při osobním převzetí; 80,-Kč při platbě předem, 150,-Kč balík na dobírku do ruky nebo na poštu. Cena za doručení do zahraničí je určena individuálně, dle domluvy (je nutné nás kontaktovat ohledně ceny dopravy).

 3. Je možné zboží vrátit nebo vyměnit?
Podle zákona o internetovém prodaji je možné zboží vrátit bez udání důvodu do 7 pracovních dní od převzetí. Zboží musí byt nepoužité, v opačném případě není jeho vrácení možné. Pro registrované zákazníky poskytujeme 30 dní garanci vrácení peněz při nespokojenosti s výrobkem, a to i v případě používání.

 4. Jaký je postup při platbě bankovním převodem?
Při vyplňování objednávky si vyberte u způsobu platby možnost „Platba bankovním převodem“. Následně po ukončení objednávky vám bude odeslán email s informacemi potřebnými k bankovému převodu.

 5. Kdy obdržím zboží zaplacené bankovním převodem?
Zboží bude expedováno maximálně do 2 pracovních dnů od přijetí platby na náš účet.

 6. Je možné změniť nebo stornovat objednávku, která byla zaevidováná v systému?
Objednávku zaevidovánu v systému je možné telefonicky nebo emailem změnit, případně stornovat do 1 hodiny od odeslání. Po 1 hodine sa objednávka stává závaznou.

 7. Je možné při platbě předem na účet stornovat zaplacenou objednávku?
Stornovat zaplacenou objednávku je možné pouze v případě, že prodávajíci nesplní dohodnuté podmínky dodání.

 8. Jak vím, že moje objednávka byla přijatá a bude odeslaná?
O přijetí a odeslání objednávky bude zákazník informován emailem.

 9. Kde najdu informace o stavu své objednávky?
Stav své objednávky si můžete sledovat po přihlášení na stránke www.morezdravi.cz. Kliknutím na „Objednávky“ sa zobrazí seznam vašich objednávek, včetně aktuálního statusu.

 10. Jaká je minimální hodnota objednávky?
Minimální hodnota objednávky není určena, no s nižší hodnotou objednaného zboží sa zvyšuje jeho jednotková cena, protože cena za dopravu je stejná jak při 1 výrobku, tak ku příkladu při 5 výrobcích. Proto je výhodnější objednat si najednou víc kusů zboží.

 11. Můžu nakupovat v e-shopu jako firma/živnostník?
V našém e-shopu může nakupovat také firma/živnostník. Při objednávaní zboží je důležité v registraci vyplnit fakturační údaje společnosti, na kterou bude následně vystavená faktura.

12. Posíláte zboží také do zahraničí?
V případě zájmu o doručení zboží do zahraničí to je možné, nutné nás předem kontaktovat a domluvit si jak podmínky doručení, tak cenu za doručení, vzhledem k tomu, že přepravní služby jsou vyšší.

 13. Je možné nakupovat bez registrace?
Prostředníctvím e-shopu je možné nakupovat bez registrace jako host.
Mořezdravi e-shop Dr. Nona © 2018
Supported by Codeinspires